MOTORER OG TEKNISKE DATA.TIL BMW iX M60.
Drivverkstype | helelektrisk |
---|---|
Ytelse i kW (hk) | 240 (326) |
Dreiemoment i Nm | 630 |
Girkasse | 1-trinns, automatisk |
Drivverkstype | Firehjulsdrift |
(Nominell) ytelse/30-minutter ytelse i kW (hk) | 240 (326) / 102 (139) |
---|---|
(Nominelt) Dreiemoment i Nm | 630 |
Akselerasjon 0-100 km/t i sek | 6,1 |
---|---|
Topphastighet, elektrisk system i km/t | 200 |
CO₂-utslipp, blandet kjøring WLTP i g/km | 0 |
---|---|
Strømforbruk, blandet kjøring WLTP i kWh/100 km | 21,4–19,4 |
Elektrisk rekkevidde, WLTP i km 2 | 403–435 |
Forbikjøringsstøy i dB(A) | 67 |
Batteristørrelse i kWh | 74,1 |
---|---|
Oppladet rekkevidde i kilometer med 10 minutters høyeffektslading 3 | 102 - 133 |
Maksimal ladeeffekt AC/DC i kW | 11 (22) / 150 |
Maximum charging power AC in kW | 11 / 22 |
Ladetid AC 0–100 % i timer | 8:15 / 4:0 |
Maximum charging power DC in kW | 150 |
Ladetid DC 10–80 % i min | 0:31 |
4 953 mm | |
1 967 mm | |
1 695 mm | |
Lengde i mm | 4 953 |
---|---|
Bredde i mm | 1 967 |
Høyde i mm | 1 695 |
Bredde i mm / med speil | 2 230 (1 118 / 1 112) |
Akselavstand i mm | 3 000 |
Tomvekt i kg 4 | 2 440 |
Tillatt totalvekt i kg | 3 010 |
Nyttelast i kg | 645 |
Faktisk tilhengervekt alternativt fra fabrikk bremset til 12% / belastning tilhengerkobling i kg 5 | 2 500 / 100 |
Bagasjeromsvolum i ltr | 500–1 750 |
Drivverkstype | helelektrisk |
---|---|
Ytelse i kW (hk) | 385 (523) |
Dreiemoment i Nm | 765 |
Girkasse | 1-trinns, automatisk |
Drivverkstype | Firehjulsdrift |
(Nominell) ytelse/30-minutter ytelse i kW (hk) | 385 (523) / 140 (190) |
---|---|
(Nominelt) Dreiemoment i Nm | 765 |
Akselerasjon 0-100 km/t i sek | 4,6 |
---|---|
Topphastighet, elektrisk system i km/t | 200 |
CO₂-utslipp, blandet kjøring WLTP i g/km | 0 |
---|---|
Strømforbruk, blandet kjøring WLTP i kWh/100 km | 21,3–19,5 |
Elektrisk rekkevidde, WLTP i km 2 | 587–633 |
Forbikjøringsstøy i dB(A) | 66 |
Batteristørrelse i kWh | 108,8 |
---|---|
Oppladet rekkevidde i kilometer med 10 minutters høyeffektslading 3 | 145 - 196 |
Maksimal ladeeffekt AC/DC i kW | 11 (22) / 195 |
Maximum charging power AC in kW | 11 / 22 |
Ladetid AC 0–100 % i timer | 11:0 / 6:15 |
Maximum charging power DC in kW | 195 |
Ladetid DC 10–80 % i min | 0:35 |
4 953 mm | |
1 967 mm | |
1 695 mm | |
Lengde i mm | 4 953 |
---|---|
Bredde i mm | 1 967 |
Høyde i mm | 1 695 |
Bredde i mm / med speil | 2 230 (1 118 / 1 112) |
Akselavstand i mm | 3 000 |
Tomvekt i kg 4 | 2 585 |
Tillatt totalvekt i kg | 3 145 |
Nyttelast i kg | 635 |
Faktisk tilhengervekt alternativt fra fabrikk bremset til 12% / belastning tilhengerkobling i kg 5 | 2 500 / 100 |
Bagasjeromsvolum i ltr | 500–1 750 |
Drivverkstype | helelektrisk |
---|---|
Ytelse i kW (hk) | 455 (619) 6 |
Dreiemoment i Nm | 1 015 |
Girkasse | 1-trinns, automatisk |
Drivverkstype | Firehjulsdrift |
(Nominell) ytelse/30-minutter ytelse i kW (hk) | 397 (540) / 140 (190) |
---|---|
(Nominelt) Dreiemoment i Nm | 1 015 |
Akselerasjon 0-100 km/t i sek | 3,8 |
---|---|
Topphastighet, elektrisk system i km/t | 250 |
CO₂-utslipp, blandet kjøring WLTP i g/km | 0 |
---|---|
Strømforbruk, blandet kjøring WLTP i kWh/100 km | 24,7–21,9 |
Elektrisk rekkevidde, WLTP i km 2 | 500–564 |
Forbikjøringsstøy i dB(A) | 69 |
Batteristørrelse i kWh | 108,6 |
---|---|
Oppladet rekkevidde i kilometer med 10 minutters høyeffektslading 3 | 145 - 175 |
Maksimal ladeeffekt AC/DC i kW | 11 (22) / 195 |
Maximum charging power AC in kW | 11 / 22 |
Ladetid AC 0–100 % i timer | 11:0 / 6:15 |
Maximum charging power DC in kW | 195 |
Ladetid DC 10–80 % i min | 0:35 |
4 953 mm | |
1 967 mm | |
1 696 mm | |
Lengde i mm | 4 953 |
---|---|
Bredde i mm | 1 967 |
Høyde i mm | 1 696 |
Bredde i mm / med speil | 2 230 (1 118 / 1 112) |
Akselavstand i mm | 3 000 |
Tomvekt i kg 4 | 2 670 |
Tillatt totalvekt i kg | 3 160 |
Nyttelast i kg | 565 |
Faktisk tilhengervekt alternativt fra fabrikk bremset til 12% / belastning tilhengerkobling i kg 5 | 2 500 / 100 |
Bagasjeromsvolum i ltr | 500–1 750 |
BMW FELGER OG DEKK.
Alle dekkene på bilene våre gjennomgår strenge tester med inntil 50 ulike kvalitetskriterier – betydelig mer enn det forskriftene til EU-dekkmerking foreskriver. Her finner du all informasjon om egenskapene til dekkene som BMW bruker.
Drivstofforbruk og CO₂-utslipp.
Verdier uten parentes gjelder basismodellen med standard girkasse, mens verdier i parentes gjelder modellen med girkasse som leveres som ekstrautstyr.
Brennstoff-forbruket og CO2-utslippstallene ble beregnet i henhold til EU-forordning (EF) 715/2007 som var gjeldende på tidspunktet for typegodkjenningen. Tallene refererer til et kjøretøy med grunnleggende konfigurasjon, og den beregnede forbruksinformasjonen tar hensyn til ulik størrelse på valgte hjul, dekk og ekstrautstyr.
* Verdier basert på WLTP-testsyklusen.
Fra 1. januar 2020 ble NEDC kjøresyklusen erstattet med WLTP. Kjøretøy testet med WLTP kjøresyklus gir mer realistiske verdier med tanke på drivstoffforbruk, energiforbruk og utslipp, hvor NEDC ville gitt lavere verdier. WLTP, utslipps- og forbruksverdier finnes i de veiledende prislistene på www.bmw.no/prislister. Du finner mer informasjon om WLTP på www.bmw.no/wltp.