Tekniske data for BMW i7-serie Sedan.
|
Drivverkstype |
Elelektrisk |
|---|---|
|
Ytelse i kW (hk) |
335 (455) |
|
Dreiemoment i Nm |
650 |
|
Girkasse |
1-trinns, automatisk |
|
Drivverkstype |
Bakhjulsdrift |
|
(Nominell) ytelse/30-minutter ytelse i kW (hk) |
335 (455) |
|---|---|
|
(Nominelt) Dreiemoment i Nm |
650 |
|
Akselerasjon 0-100 km/t i sek |
5,5 |
|---|---|
|
Topphastighet, elektrisk system i km/t |
205 |
| 1 | |
|---|---|
|
CO₂-utslipp, blandet kjøring WLTP i g/km |
0 |
|
Strømforbruk, blandet kjøring WLTP i kWh/100 km |
20,3–19,1 |
|
Elektrisk rekkevidde, WLTP i km 2 |
574–612 |
|
Forbikjøringsstøy i dB(A) |
66 |
| 3 | |
|---|---|
|
Batteristørrelse i kWh |
101,7 |
|
Oppladet rekkevidde i kilometer med 10 minutters høyeffektslading |
168 |
|
Maximum charging power AC in kW |
11 / 22 |
|
Ladetid AC 0–100 % i timer |
10:45 / 5:30 |
|
Maximum charging power DC in kW |
195 |
|
Ladetid DC 10–80 % i timer |
0:34 |
|
5 391 mm
|
|
|
1 950 mm
|
|
|
1 544 mm
|
|
|
Lengde i mm |
5 391 |
|
Bredde i mm |
1 950 |
|
Høyde i mm |
1 544 |
|
Bredde i mm / med speil |
2 192 |
|
Akselavstand i mm |
3 215 |
|
Tomvekt i kg 4 |
2 595 |
|
Tillatt totalvekt i kg |
3 130 |
|
Nyttelast i kg |
610 |
|
Takstativfeste uten takreling i kg |
0 |
|
Bagasjeromsvolum i ltr |
500 |
|
Drivverkstype |
Elelektrisk |
|---|---|
|
Ytelse i kW (hk) |
400 (544) |
|
Dreiemoment i Nm |
745 |
|
Girkasse |
1-trinns, automatisk |
|
Drivverkstype |
Firehjulsdrift |
|
(Nominell) ytelse/30-minutter ytelse i kW (hk) |
400 (544) |
|---|---|
|
(Nominelt) Dreiemoment i Nm |
745 |
|
Akselerasjon 0-100 km/t i sek |
4,7 |
|---|---|
|
Topphastighet, elektrisk system i km/t |
240 |
| 1 | |
|---|---|
|
CO₂-utslipp, blandet kjøring WLTP i g/km |
0 |
|
Strømforbruk, blandet kjøring WLTP i kWh/100 km |
22,2–18,5 |
|
Elektrisk rekkevidde, WLTP i km 2 |
517–624 |
|
Forbikjøringsstøy i dB(A) |
66 |
| 3 | |
|---|---|
|
Batteristørrelse i kWh |
101,7 |
|
Oppladet rekkevidde i kilometer med 10 minutters høyeffektslading |
151 |
|
Maximum charging power AC in kW |
11 / 22 |
|
Ladetid AC 0–100 % i timer |
10:45 / 5:30 |
|
Maximum charging power DC in kW |
195 |
|
Ladetid DC 10–80 % i timer |
0:34 |
|
5 391 mm
|
|
|
1 950 mm
|
|
|
1 544 mm
|
|
|
Lengde i mm |
5 391 |
|
Bredde i mm |
1 950 |
|
Høyde i mm |
1 544 |
|
Bredde i mm / med speil |
2 192 |
|
Akselavstand i mm |
3 215 |
|
Tomvekt i kg 4 |
2 715 |
|
Tillatt totalvekt i kg |
3 250 |
|
Nyttelast i kg |
610 |
|
Takstativfeste uten takreling i kg |
0 |
|
Faktisk tilhengervekt alternativt fra fabrikk bremset til 12% / belastning tilhengerkobling i kg 5 |
2 000 / 80 |
|
Bagasjeromsvolum i ltr |
500 |
|
Drivverkstype |
Elelektrisk |
|---|---|
|
Ytelse i kW (hk) |
485 (659) |
|
Dreiemoment i Nm |
1 015 |
|
Girkasse |
1-trinns, automatisk |
|
Drivverkstype |
Firehjulsdrift |
|
(Nominell) ytelse/30-minutter ytelse i kW (hk) |
485 (659) |
|---|---|
|
(Nominelt) Dreiemoment i Nm |
1 015 |
|
Akselerasjon 0-100 km/t i sek |
3,7 |
|---|---|
|
Topphastighet, elektrisk system i km/t |
250 |
| 1 | |
|---|---|
|
CO₂-utslipp, blandet kjøring WLTP i g/km |
0 |
|
Strømforbruk, blandet kjøring WLTP i kWh/100 km |
23,7–20,8 |
|
Elektrisk rekkevidde, WLTP i km 2 |
490–559 |
|
Forbikjøringsstøy i dB(A) |
65 |
| 3 | |
|---|---|
|
Batteristørrelse i kWh |
101,7 |
|
Oppladet rekkevidde i kilometer med 10 minutters høyeffektslading |
144 |
|
Maximum charging power AC in kW |
22 |
|
Ladetid AC 0–100 % i timer |
10:45 / 5:30 |
|
Maximum charging power DC in kW |
195 |
|
Ladetid DC 10–80 % i timer |
0:34 |
|
5 391 mm
|
|
|
1 950 mm
|
|
|
1 544 mm
|
|
|
Lengde i mm |
5 391 |
|
Bredde i mm |
1 950 |
|
Høyde i mm |
1 544 |
|
Bredde i mm / med speil |
2 192 |
|
Akselavstand i mm |
3 215 |
|
Tomvekt i kg 4 |
2 770 |
|
Tillatt totalvekt i kg |
3 250 |
|
Nyttelast i kg |
555 |
|
Takstativfeste uten takreling i kg |
0 |
|
Bagasjeromsvolum i ltr |
500 |
Forbruk og CO₂-utslipp.
BMW i7 xDrive60: Energiforbruk, blandet kjøring WLTP i kWh/100 km: 22,2–18,5; elektrisk rekkevidde, WLTP i km¹: 517–624
¹ Rekkevidden avhenger av ulike faktorer, spesielt personlig kjørestil, kjørebaneforhold, utetemperatur, oppvarming/klimatisering, forhåndstemperering.