Tekniske data for BMW iX1.
|
Drivverkstype |
Elelektrisk |
|---|---|
|
Ytelse i kW (hk) |
150 (204) |
|
Dreiemoment i Nm |
250 |
|
Girkasse |
1-trinns, automatisk |
|
Drivverkstype |
Forhjulsdrift |
|
(Nominell) ytelse/30-minutter ytelse i kW (hk) |
150 (204) / 68 (92) |
|---|---|
|
(Nominelt) Dreiemoment i Nm |
250 |
|
Akselerasjon 0-100 km/t i sek |
8,6 |
|---|---|
|
Topphastighet, elektrisk system i km/t |
170 |
| 1 | |
|---|---|
|
CO₂-utslipp, blandet kjøring WLTP i g/km |
0 |
|
Strømforbruk, blandet kjøring WLTP i kWh/100 km |
17,1–15,5 |
|
Elektrisk rekkevidde, WLTP i km 2 |
431–473 |
|
Forbikjøringsstøy i dB(A) |
66 |
| 3 | |
|---|---|
|
Batteristørrelse i kWh |
64,8 |
|
Oppladet rekkevidde i kilometer med 10 minutters høyeffektslading |
132 - 152 |
|
Maximum charging power AC in kW |
11 |
|
Ladetid AC 0–100 % i timer |
6:30 |
|
Maximum charging power DC in kW |
130 |
|
Ladetid DC 10–80 % i timer |
0:29 |
|
4 500 mm
|
|
|
1 845 mm
|
|
|
1 616 mm
|
|
|
Lengde i mm |
4 500 |
|
Bredde i mm |
1 845 |
|
Høyde i mm |
1 616 |
|
Bredde i mm / med speil |
2 104 |
|
Akselavstand i mm |
2 692 |
|
Tomvekt i kg 4 |
1 940 |
|
Tillatt totalvekt i kg |
2 435 |
|
Nyttelast i kg |
570 |
|
Takstativfeste uten takreling i kg |
75 |
|
Faktisk tilhengervekt alternativt fra fabrikk bremset til 12% / belastning tilhengerkobling i kg 5 |
750 / 75 |
|
Bagasjeromsvolum i ltr |
490–1 495 |
|
Drivverkstype |
Elelektrisk |
|---|---|
|
Ytelse i kW (hk) 6 |
230 (313) 6 |
|
Dreiemoment i Nm |
494 |
|
Girkasse |
1-trinns, automatisk |
|
Drivverkstype |
Firehjulsdrift |
|
(Nominell) ytelse/30-minutter ytelse i kW (hk) |
225 (306) / 104 (141) |
|---|---|
|
(Nominelt) Dreiemoment i Nm |
494 |
|
Akselerasjon 0-100 km/t i sek |
5,6 |
|---|---|
|
Topphastighet, elektrisk system i km/t |
180 |
| 1 | |
|---|---|
|
CO₂-utslipp, blandet kjøring WLTP i g/km |
0 |
|
Strømforbruk, blandet kjøring WLTP i kWh/100 km |
18,1–17 |
|
Elektrisk rekkevidde, WLTP i km 2 |
417–439 |
|
Forbikjøringsstøy i dB(A) |
65 |
| 3 | |
|---|---|
|
Batteristørrelse i kWh |
64,8 |
|
Oppladet rekkevidde i kilometer med 10 minutters høyeffektslading |
118 - 135 |
|
Maximum charging power AC in kW |
11 |
|
Ladetid AC 0–100 % i timer |
6:30 |
|
Maximum charging power DC in kW |
130 |
|
Ladetid DC 10–80 % i timer |
0:29 |
|
4 500 mm
|
|
|
1 845 mm
|
|
|
1 616 mm
|
|
|
Lengde i mm |
4 500 |
|
Bredde i mm |
1 845 |
|
Høyde i mm |
1 616 |
|
Bredde i mm / med speil |
2 104 |
|
Akselavstand i mm |
2 692 |
|
Tomvekt i kg 4 |
2 085 |
|
Tillatt totalvekt i kg |
2 580 |
|
Nyttelast i kg |
570 |
|
Takstativfeste uten takreling i kg |
75 |
|
Faktisk tilhengervekt alternativt fra fabrikk bremset til 12% / belastning tilhengerkobling i kg 5 |
1 200 / 75 |
|
Bagasjeromsvolum i ltr |
490–1 495 |
Forbruk og CO₂-utslipp.
BMW iX1 xDrive30: Energiforbruk, blandet kjøring WLTP i kWh/100 km: 18,1–17; elektrisk rekkevidde, WLTP i km¹: 417–439
¹ Rekkevidden avhenger av ulike faktorer, spesielt personlig kjørestil, kjørebaneforhold, utetemperatur, oppvarming/klimatisering, forhåndstemperering.