Vårt verktøy for administrasjon av tillatelsene dine for vår bruk av informasjonskapsler er midlertidig frakoblet. Derfor kan det være noe funksjonalitet som krever ditt samtykke for bruk av informasjonskapsler mangler.
Text Disclaimer
The content below presents a special purpose page that shall not be available in publish view. It's meant for authoring purposes only.
Personal_co_pilet
Strømforbruk og CO2-utslipp for BMW i3(3):
Drivstofforbruk i l/mil (ved blandet kjøring): 0
CO2-utslipp i g/km (ved blandet kjøring): 0
Strømforbruk i kWh / 100 km (ved blandet kjøring): 13,6–13,1
Elektrisk rekkevidde i km (ved blandet kjøring): 300–290
Elektrisk rekkevidde i vanlig bruk i km: inntil 200
Strømforbruk og CO2-utslipp for BMW i3 Plug-in hybrid(3):
Drivstofforbruk i l/mil (ved blandet kjøring): 0,06
CO2-utslipp i g/km (ved blandet kjøring): 14–13
Strømforbruk i kWh / 100 km (ved blandet kjøring): 11,9–11,5
Elektrisk rekkevidde i km (ved blandet kjøring): 235–225
Total elektrisk rekkevidde i vanlig bruk i km: inntil 330
Strømforbruk og CO2-utslipp for BMW i3s(3):
Drivstofforbruk i l/mil (ved blandet kjøring): 0
CO2-utslipp i g/km (ved blandet kjøring): 0
Strømforbruk i kWh / 100 km (ved blandet kjøring): 14,3
Elektrisk rekkevidde i km (ved blandet kjøring): 280
Elektrisk rekkevidde i vanlig bruk i km: inntil 200
Strømforbruk og CO2-utslipp for BMW i3s Plug-in hybrid(3):
Drivstofforbruk i l/mil (ved blandet kjøring): 0,07
CO2-utslipp i g/km (ved blandet kjøring): 14
Strømforbruk i kWh / 100 km (ved blandet kjøring): 12,5
Elektrisk rekkevidde i km (ved blandet kjøring): 220
Total elektrisk rekkevidde i vanlig bruk i km: inntil 330
Verdiene for drivstofforbruk og CO2-utslipp ble beregnet i henhold til EU-forordning (EF) 715/2007 som var gjeldende på tidspunktet for typegodkjenningen. Verdiene refererer til et kjøretøy med standardutstyr i Tyskland, og den beregnede rekkevidden tar hensyn til ulik størrelse på de valgte felgene og dekkene.
Verdiene som gjelder kjøretøy merket med (3), er beregnet i henhold til den nye WLTP-reguleringen og blir deretter omregnet til tilsvarende NEDC-verdier for å sikre et riktig grunnlag for sammenligning av kjøretøyene. I forbindelse med kjøretøyrelaterte skatter og avgifter basert på (blant annet) beregnet CO2-utslipp, kan CO2-verdiene avvike fra verdiene som er oppgitt her, avhengig av nasjonal lovgivning.
CO2-utslippsklasser er blant annet basert på gjeldende versjon av direktiv 1999/94/EF, og tar hensyn til forbruks- og CO2-verdiene fra NEDC.
Våre prislister inneholder informasjon om CO2-utslipp og drivstofforbruk.