BMW X5 G05 2018 Mineralhvit metallic - sett skrått bakfra kjørende

THE X5

BMW X5: MOTORER & TEKNISKE DATA

Oppdag de kraftige bensin-, diesel- og hybridmotorene samt dimensjoner og andre tekniske data for BMW X5.

Les mer
THE X5 BMW X5: MOTORER & TEKNISKE DATA

BMW X5: TEKNISKE DATA.

Velg modell

Vekt

Egenvekt i kg (EU) 2060
Tillatt totalvekt i kg 2800
Nyttelast i kg 765
Tillatt aksellast foran/bak i kg 1280/1580
Bagasjeromsvolum, min./maks. i l 650/1870
Tillatt tilhengervekt uten/med bremser i kg 750/3500

Forbrenningsmotor

Sylindre/ventiler 6/4
Slagvolum i cm³ 2998
Slaglengde/boring i mm 94,6/82,0
Effekt i kW (hk) ved o/min 250 (340) / 5500-6500
Maks. dreiemoment i Nm ved o/min 450 / 1500-5200
Kompresjon:1 11,0

Kjøreytelser

Topphastighet i km/t 243
Akselerasjon 0–100 km/t i sek 5,5

Forbruk

Blandet kjøring i l/mil* 1,12-1,04
CO₂-utslipp ved blandet kjøring i g/km* 254-235
Tankvolum (ca.) i l 83

Felger og dekk

Dekkdimensjon foran 255/55 R18 109W XL
Dekkdimensjon bak 255/55 R18 109W XL
Felgdimensjon og -material foran 8,5 J x 18", lettmetall
Felgdimensjon og -material bak 8,5 J x 18", lettmetall

Rekkevidde og lading

Elektrisk rekkevidde i km* -
Bruttokapasitet, litiumionbatteri i kWh -
Ladetid høyspentbatteri med 3,7 kW / 16 A, BMW i Wallbox (100%) i timer -

Elmotor

Effekt, elmotor i kW (hk) ved o/min -
Maks. dreiemoment, elmotor i Nm ved o/min -

Systemeffekt ved blandet kjøring

Systemeffekt, elmotor ved blandet kjøring i kW (hk) -
Maksimalt dreiemoment, elmotor i Nm -

Mer informasjon.

  • Verdier uten parentes gjelder basismodellen med standard girkasse, mens verdier i parentes gjelder modellen med girkasse som leveres som ekstrautstyr.

    Brennstoff-forbruket og CO2-utslippstallene ble beregnet i henhold til EU-forordning (EF) 715/2007 som var gjeldende på tidspunktet for typegodkjenningen. Tallene refererer til et kjøretøy med grunnleggende konfigurasjon, og den beregnede forbruksinformasjonen tar hensyn til ulik størrelse på valgte hjul, dekk og ekstrautstyr.

    * Verdier basert på WLTP-testsyklusen.

    Fra 1. januar 2020 ble NEDC kjøresyklusen erstattet med WLTP. Kjøretøy testet med WLTP kjøresyklus gir mer realistiske verdier med tanke på drivstoffforbruk, energiforbruk og utslipp, hvor NEDC ville gitt lavere verdier. WLTP, utslipps- og forbruksverdier finnes i de veiledende prislistene på www.bmw.no/prislister. Du finner mer informasjon om WLTP på www.bmw.no/wltp.