BMW i

MER ENN EN PARTNER.

Mange veier leder til BMW i.

I dag er folk flest mobile på en helt annen måte enn før. BMW i tilbyr visjonære produkter og løsninger som møter utfordringene dette innebærer. En slik løsning er det nye, fleksible salgsnettverket for BMW i-modeller. Her får du akkurat den hjelpen du trenger når du skal kjøpe en BMW i.
BMW i tilbyr kundeservice som er tilgjengelig døgnet rundt. Her får du hjelp både før, under og etter kjøpet. Du kan også ta kontakt med en av våre BMW i-agenter. Hovedtanken bak dette fremtidsrettede konseptet er at du alltid skal kunne ta kontakt med BMW i, uansett hvor du befinner deg.

UTVALGT AGENTNETTVERK.

BMW i8 selges av utvalgte BMW i-agenter. Disse agentene har gjennomgått spesialopplæring og fungerer som kontaktpersoner for alle typer BMW i-service, mobilitetstjenester og BMW i ConnectedDrive-tjenester. De gir deg kompetent rådgivning dersom du har spørsmål om BMW i.

BMW FINANCIAL SERVICES ELECTRIFY-PROGRAM.

Dette programmet omfatter pakker for finansiering, leasing, forsikring, bilrelaterte tjenester og mobilitetstjenester.
BMW eLease er et skreddersydd leasingtilbud for BMW i8.
BMW eSelect har finansieringstilbud til gunstige betingelser.
Du kan supplere finansierings- eller leasingavtalen med den omfattende pakken BMW eCare. Pakken øker sikkerheten og beskytter deg mot alle eventualiteter.
BMW eCover er et individuelt finansierings- og leasingtilbud med omfattende service og forsikring. Tilbudet er spesielt tilpasset elbiler.
BMW eComfort er et komplett tilbud som er perfekt tilpasset elbiler. Det supplerer finansierings- og leasingavtalen din med ekstra service, forsikring og mobilitetstjenester.
Kontakt din BMW i-agent for mer informasjon og et tilbud.*

* Tjenestene i BMW Financial Services og BMW Add-on Mobility kan variere fra land til land. Besøk nettstedet vårt for nærmere informasjon.